2010. március 12., péntek

'.'

Olyan jó, hogy vannak még emberek akikre tényleg lehet számítani. (:

Kriszti(L) 12éve és öröké(:
Molly<33 Te mindig megnyugtatsz:S És hallgatod a siránkozásaimat is:DD 
Wancsuu(: (LL)
Danika(: Örülök hogy nem haragszool<3. :D

Mr.Treki:D Veled olyan jókat beszélek.(: Te sosem fogsz elárulni ezt jól tudom. (: 
És egyébként farkasróka:\ Szőrős.:'D Meg hát a rézfaszú bagoly. Azóta is félek tőle.:SS xD Olyan jókat mosolygok ezeken.:DDDDDDDD Szeretlek(:

Bazsi. András. Olyan hülyéket mint ti.:D Kész.><'

TENGII!!!!!!!!!!!! Ezek a szakadások nem bírom.XDDDDDDDDDDDD (L)




Olyat álmodtam ma.XDDDDDD Valami varázslók voltunk és féltünk a bagolytól.XDDDDDDD megárt nekem ez a rézfaszú bagoly.xDDDD

Tegnap meg olyat szakadtaam:D Wáá.xDD Közbe meg Timivel meg Danikával camoztam.xD Hát kicsit sem néztek hülyének.XDDDDDD ><''''''' Úgy röhögtem istenemXDDDDDD



Vilezsáál. Nem gondoltam hogy elolvassa.XDDD Valószínűleg soha többé nem olvassa:D Hát ezvan.Spájt. (loool ez a duma.xDD) Nemtom lehet, hogy ez így fura lesz.:S:\ Majd meglátjuk.... De azért csomószor eszembe jutnak azok a cigók  a buszon><' váá.xD :$. Hiányzol./:  
Te döntessz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése