2010. március 25., csütörtök

:)

Nemtudom honnan ez az öngyilkos hajlam de ha így foltyatom lassan tényleg átszúrom a gigám egy körzővel:) Vagy eretvágok:) 
Már mindenki tök bolondnak hisz:) Fasza:) (Y)
Kurvára nem hiányoznék senkinek:) Addig jóvagyok ameddig vidám vagyok onnantól pedig le vagyok szarva:) 
Persze van kivétel.:O De hát ők is elennének nélkülem:) Egykét napig sírnának (vagynem) azt jönnének a temetésre kész pasz ott a pont:) 
Ennyi lenne az életem:) Semmit nem hajottam végre semmire se vittem és mindenki bolondnak hitt:)
Szarfoshugyminden(:  Lehúzom a wc-n az egészet:)


Jóidő:) De jo:) Leszámítva a rektes szelet:) Amugy mindenoké :) az időjárás stimmel :) 


Kárhogy egyre többen szomorúak megint:\\ 
És még bolond is vagyok:) király:) 
Tökjóélni:)) (YYY).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése