2010. április 4., vasárnap

?

Hát ezkész.

Olyat álmodtam:'ooo.

Vmi olyan, hogy edzés végén nagyon kiborulok nemtudom miért, és aztán meg felvágom az eremet hátul a kertben, de elég durván, szóval majdnem elvéreztem... Mikor a RICSI meg a BARBI megtaláltak és hívták amentőket és közbe hívták aszüleimet.. Aztán arra ébredtem, hogy sírok, mert azt volt az álom vége, hogy kinyitom a szemem és mindenki ott van aki számít... az összes barátom (még ancsú is mindenki!) körül állnak és támogatnak és vigyáznak rám...A családom.. mindenki..
Annyira meghatódtam.. Egy pillanatra olyan volt, mintha tényleg számítanék valamit.. szóval arra keltem, hogy negyed 11 van full elaludtam a nyakam és sírok... közbe meg nem kapok levegőt az orromon és pisilnem kellXDDD. hát ok.. De azért kicsit fájt:\:(


Nemtudom mivolt ez...


Szarnap a köbön: ) Szar hét a köbön: ) Fujj. Legyen már vége=[ (U)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése