2010. április 14., szerda

Nahát fuu. Mik történtek :oo mire elmesélem megdöglök:\

Naszal edzőőtábor.:dd Egész hétvége összesen hét edzés két nap alatt (mindegyik két órás ) + vizsga:|:oo
Aztánmeg este. Dojo.. 
Pff. Psp -t nyomták ezerrel mi meg má aludnánk azt még folytatják de nem tréé.xdd

Igen jó aztán kimegyünk Barbikával aludjunk a kicsik öltözöjébe. okcsá.x'dd 
aztott rámjött a bneszélhetnék vagy félórát beszéltem öszevissza mindenről:ddd
De má ilyeneket mondtam hogy egy félrekúrt fogyatékos pocok vagyokszal.xDD elvoltunk.xDD 

jolvan aztán olyan 1kor felhiv 'valaki' és akk: én vagyok a halál erre barbika visszaszól: jovan én meg anyád és mindjá jól megbaszlak:@ XDD


Hát bazdmeeeg.XDD olyanokat szakadtunk.XDD Shihan megszólal: Na ki is vagyok a hupikéktörpikékből? ( a hókuszpókra vagy kire agecrie gondolt.xd) ricsi? 
Ricsi: ööö ...
Hanga: TÖRPAPA! 
XDDDDDDDDDDDDDDDD
Alig szakadtunk ok.xDD

Ja meg Adrien Sempai nagyon fekvőtámasz szagot érzek! hu de büdös van ehh! 
Erre csávó: fingottam xDDD
Azt még nyomhattunk fekvőtámaszt miatta.xDDD

Ricsi meg már tök kivolt bukva a Sempai-ra hogy folyton leszidja, de am csak jót akart neki szal:\

Aztán jolvan vizsga:|||| :OOO Hát azthittem megdöglünk azt még azok a küzdelmnek uuhhh:ooo  
Sempai olyat benyomott utánna majdnem lehánytam.xd :_\

Jó aztán kiderült lábfej zúzódás:\ Na jolvan baszod kurvajóó(Y) igy verseny előtt:| Szall verseny kilőve meg edzés is:\ Dejóó:||

Szóval voltak ott dologok meg azéér ricsi meg andrás meg mifi.xd
Bazd este fekszünk azt ricsi: anyád van wifi mennyünk fel a pina.hu-ra!
És felmentek.xD okcsőőő.XDDDD nem volt gáz.xddd



Jo hát köbö ennyi de azért voltak ott még dolgok.xd


Rikee:\ Most nem tudom mibajod:( (U)


Szarkeeddvvv:(
  • http://www.youtube.com/watch?v=fEGI9NbH-mk Széééééép:[[
 Daaniii.(L) köszönöööm:ddd (LL) :$$ olyan szééép lett: )



 --------------------------------

Én mindent elbaszok :\ :'(( 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése