2010. április 6., kedd

Naja hogy húsvét volt. Okcsőő.

Semmit se csináltunkmentünk nagybáttyámékhoz:dd 

Hát nagyon nagy volt.x'd

Megkérték őket, hogy legyenek Dorka keresztszülei, erre gréti: tényleg jajj ne máár! és törölgeti könnyeit zoli meg: na erre innom kell. és ivott. áá nemszakadtam.xdddddddd
aztán meg lepapiztam.xddddd nemvolt trééé. XDD


amugymeg elvoltam mer egész szünetbe betegvoltam megmég ez a szaridő hát kurvajó(**)

Tegnap Rikee kicsit se fájt amit mondtál igazad van szard csak le a fejem hát ha jobb lesz(h5) :\ Te dolgod.

Molly figyeljémán kosáka megvan:dd. ottvolt lábamalaat. ezeötszá.: )

kissrác.L. Beszéltünk<3.


Molnár..:'ddd (L) Hiányzol te suna.:D Hnap tali. 

De bazdmeg bálint : mit kellett tanulni? hát én azt honnan tudjam?!XDDD

Na ő az egyetlen aki baszki leckefüzetet vezet jóvaan.XDDD nemöreg má kicsit hozzá?!XDDD és akkor erre: hát én honnan tudjam mi a lecke?XD

Ezen se szakadtam.XD

meg tegnap ez a csengi bemásolt beszélgetés hát nembirom:XDD

azt veszek ami van vagy hogymondta hát már kajak nembiromXDDDDDDDDDD

Harcooos<3. :') (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)


http://www.youtube.com/watch?v=rZfcGqFDgTc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése