2010. május 28., péntek

Fuck.:)

Hát ez fenomenális.(Y)

Újra ott vagyok ahonnan kezdtem. Hónapok során sikerült felépítenem ezt a kicsit. Új életet kezdtem.. Új barátok( persze régiek is ) új életfelfogás új stílus...
Minden megváltozott anno azon a napon ... Azóta nem eszem nem iszom nem alszom nem tudok semmit csinálni... Persze nemsokan tőrődnek vele. Nemmintha ez számítana.. Csak fura, hogy én azthittem rendes vagyok többé kevésbé az emberekkel.. De ezt érdemlem úgylátszik . Most nem önsajnálatból.
Csak tényként.

És még mindig...................... [Akit érdekel msn en elmondom.:) ]


Lauren ne csináld már<3. Mi itt vagyunk neked. .:( ♥ 
Ne add fel az álmaid<3. Az az egyetlen az a kicsi remény, hogy érdemes létezni. 


Molly ma<3. Mekkora jóvoltmár:D Táncoltunk: $


Hnap vizsga.(yn)-.-'






Dóri a bizalom. (Y) Azért átérzed remélem mennyire jólesik (Y).  De nem majd rájössz..:\ Én törtem fel igen persze:\ Nemtom te ennyire szeretsz vagy valaki telebeszéli a fejed (Y):\ 

Harcos.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése