2010. augusztus 23., hétfő

olááh.

(R).

Csöcs.


Na szóval három hét edzőtábor ugyebár leirtam az érzéseimet.. Ez valamelyest már enyhült azóta. Sokkal kevésbé fáj. Mostmár kezd ez is egy ugyanolyan kicsi apró tűszúrás lenni mint mondjuk a Vilezsál anno.
 Erről ennyit..



Viktorral is volt egy kisebb incidensünk ugyebár. De azóta minden oks.:D Megint olyan minden mint régen.:)(K).


D. :( Annyira lekiismeret furdalásom van hogy az valami hihetetlen.. Lehet hogynemhiszel nekem, de tényleg így van... Ha nem így lenne akkor miért irnék rólad? .. 
Egyébként azért csináltam.. mert gondolj bele.. ha meg tudod az igazat.. Vetsz rám valaha akár egyetlen pillantást is? Mert nem gondolom:S De soha többé nem csinálok ilyet ebben biztos lehetsz.:S És nekem is nagyon szar volt.:( 


Rikee édes.XD Bírom a hozzászólásaidat a dolgokhoz.:D augusztus 22. álmodtam. rikee szex .:D XD (Y) Gratulálok: $


Ákos:D XD Cipexuális vagyok.:D(L). Le foglak győőzni:D(L)






Balatonn jóvolt.. bár azért eléggé meg lehet unni egy idő után:S:\ Krisztibééjb szeretlek.:)(L) Augusztus 20 Legjobb Bulii: $ (L)  Balatonfüred : $ (L)


8nap suli:O:| (L) Baszott kiváncsi vagyok rátook :D:O


4hónap 1naap karácsony.:D;)


Anyuu jön nekem egy magassarkúval: $ megszenvedtemérte:D xdd.

Betti örülök hogy megismertelek.:D Nem vagy félelmetes:D Szerintem tök jó fej vagy.:D(L) Holnap Lauren Betti tali Árkádnál.(yn)(L): $


napuszjóéjtcső:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése