2010. szeptember 3., péntek

:S

Hellosziasztook.

Naháát találkoztam valamelyiik nap
Laurenciccel. meg ottvolt Noncsi, Molly, Petraa .
|
|
| -->És ma meg kitárgyaltuuk a dolgokat megiint. Olyan jóvolt beszélni(L) és één ott vagyok akkoris ha síírsz és nekem bármit elmondhatsz bármiit érteeed?:O És és és nagyon közeel állsz hozzáám.<3 Remélem tudod.(L)És és ha kell valami akkor BÁRMIKOR átmegyek eljössz találkozunk lemondook miattad mindeeent csak legyél boldoog kérlek.<3

Bettush drágáám, mi ittvagyunk ésés ne legyél lehangoolt:S biztos rájön mekkora fasz volt, hogy egy ilyen kincset eldobott magától. <3 És mondom dobsz ez üzit hivlakmegyekamiitakarsz.LL. És ez mindig igy lesz(L)


Bazsii. Legjobb fiúbarát*-*.
Örökree ottleszek ugyebáár muterood jól látja ezt a dolgoot.:D:$ örülök hogy elkezdett derengeni, hogy nem foglak cserbenhagyni. Költőőbácsim.<3 És köszönööm hogy őszinte vagy hozzzáám.Jólesik nagyon.


Ádám.
"...And do I try to change him?.."
Nem is próbálkozok vele. És most nem fogom zaklatni. Ha tényleg kellek nekimajd hív.. vagyüzen vagy valami.
Ma délutáán félórát vártam nemjött. Aztán nevetett amikor elmondtam hogy álltam ott mint egy ribanc.. 
Az annyira nem esettjól. De aztáán elbeszélgettünk:D Örülöök hogy teis bízol bennem és elmondassz dolgokat.<3 De nemtom nem lesz ez így pálya szerintem. Oké hogy büntetésbe vagy, de megígérted és én meg bíztam benne hogy ottleszel, hogy feljössz, hogy felhívsz.. De nembaj. Ki tudja mi lesz ezek utáán?..


És már megint mindenkinek baja van és ez zavar. Bettusht megértem kurvára, mert neki van OKA rá. De a többiek.. Csak hogy legyen min nyavalyogni vagy mi? vagy csak engem szopat mindenki?...



Féliiix. Baszkiii*-* Tudom hogy nem olvasood nagyon mivel géped sincs mer elvették.xd
De olyan édes, hogy unokatesódat kéred meg, hogy vegyen fel:$ Csak azért hogy átadja hogy elvették a géped, meg hogy adjam meg  a számom és, hogy szeretsz: $ 
szeretleek.:)


Viktoor örülök hogy boldog vagy.:)


Papa. :( Már megint annyira hiányzik...              (U)


Nanemtudok többetirni. 
Csőő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése