2011. március 25., péntek

You're one in a million.://

Na most már tényleg kiakadtam.:/ Ma ez az érzés....://
Lehet, hogy azért, mert első szerelem volt és örökre megmarad? Vagy mégis mi a szarért kezdett remegni a lábam, miért reszkettem, mégis mi a jó büdös szar bajom volt?! :/


Nagyba megyünk a boltba.. De vágod a legrosszabb cuccba, amit csak magamra bírtam venni (jellemző..) szóval csak ilyen farmer meg kabát meg a két éves deszkás cipőm.xdd Ide mentünk a ház elé akkor meg hováá öltözzek ki? Na mindegy.:/ 


Aztán bemegyünk aztán ott vásárolgatunk meg nemtom. És akkor egyszer látok ilyen ismerős nőt mondom hmm ez fura mondom olyan volt mintha úgy láttam már volna meg voltak ott kisgyerekek mondom hát jóó... Aztán egyszer csak MEGJELENT mögöttük és KIBASZOTT helyes volt..:| Most nem azért, de szerintem velem valami komoly baj van.:s:/ Nekem tényleg agytúrkászhoz kéne járnom. 


De kajakra.  A szemebe hazudott és átvert; háromszor összetörte a szívem, de aztán azok az apró darabok úgy álltak össze, hogy térdremegés-szívdobogás legyen belőle mikor ránézek.:s:// Már múltkor is meglepődtem, hogy mentem nagyanyámhoz és azt hittem őt látom, és majdnem elájultam.:/ Komolyan nem vágtam mi van velem. Most se vágom...:/ 


Hihetetlen sokat szenvedtem miatta... Ne tudjátok meg.. A blogom elején ott van.:/ Minden kibaszott szutyok napon miatta bőgtem hónapokon keresztül..:/ Aztán megint összejöttünk... Nem hinnéd el mit éreztem..:/ Olyan boldog voltam,mint még soha.. Gondolom az Ő szemében egy kislány voltam, aki szerelmes belé és lohol utána mint valami kutya...:s :/ 


De ez nem igaz.:/ Azok az érzések nagyon sokáig bennem maradtak... Nem bírtam lemondani róla....-__- Tudtam, hogy a semmiért reménykedem és mégse ment.:/ Annyira nagyon hiányzott.. 


Na aztán jártunk átvert kidobtam. 
Erre most. Remeg a térdem. Életembe nem éreztem ilyet baszkiii... REMEGETT A KICSESZETT TÉRDEM !!!:@@@ 
Mondom nálam valami nem százas..:/ GONDJAIM VANNAK:||| 




Najóó megyek és meghalok. <33.


Tsáó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése