2010. január 10., vasárnap

:|

Néha annyira nincs kedvem semmihez..
Nem tudom jól megfogalmazni. Semmihez sincs hangulatom..Elmegy az egész életkedvem..
És azátn meg másnap visszajön..De annyira pörgök másnap, hogy egész nap tök hülye vagyok.:D ..:$

Tegnap is ilyen szar napom volt. Aztán estére lettem jól..És néztem a Pánikszobát közbe meg pörögtem járkáltam össze-vissza a lakásban. Nem bírtam leállni.. Aztán meg elfáradtam hirtelen és bezuhantam az ágyba és aludtam kb. 10-ig..

Nagyon király volt..

Egyébként mostanába furcsán alszok..Sokszor csak forgolódok éjszaka, meg nem bírok aludni...Felriadok az éjszaka közepén...
Hát mindenesetre azt tudom, hogy nem az Ádámtól..Vagy igen?

Mert már egyáltalán nem izgat.. Na jó izgatna, HA...de nincs semmiféle HA ..Mindegy..Megérdemlik egymást a barátnőjével..
Áá..Elmehetnek a francba..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése