2010. január 11., hétfő

=).

Újra itt.:D


" Nyitva felejtettem a kabátom, te meg elloptad a szívem.” <--- Ez olyan szép.:) Meg van még egy csomó tök szép és jó idézet.:'D. Erről egy romantikus szerelmi vallomás jut eszembe..Olyan amit egy olyan helyzetben mondanak egymásnak, amikor nagyon közel állnak egymáshoz. Kár, hogy nekem soha senki nem fog ilyet mondani..De nembaj.:D Az élet egy vonat ami egyenletesen zakatol, néha bukkanókkal, és megállókkal.

Furcsa, hogy a Saucy is, a Hard-emo is, a Scene is (valamilyen szinten), a Half'n Emo is a Feeling emo is  az EMO körébe tartozik.

Hiszen mindegyik annyira más. Például a Hard emo ugyebár amikor tényleg eret vágnak, depressziósak és a többi..

Aztán ott van a Scene. Akik mindenképp fel akarják hivní magukra a figyelmet. Sokan közülük a "kihaénnem?" ágat képviselik...

Meg persze a Half'n emo..Vagyis magyarul a fél-emo.

És még a Feeling emo..Akik nem hordanak/hordhatnak olyan cuccokat mint a többiek (szülők, iskolai szabályok) de belűlről teljesen EMO.

Most, hogy így végig gondoltam nekem egyáltalán nincsenek előitéleteim. Sőt! Utálom, ha valakit elítélnek, csak azért mert más. Vagy csak azért mert beteg. Jó hát azért nem igazán tolerálom a bulémiát vagy az anorexiát.. de nyilván meg van az okuk rá, hogy miért csinálják.


A depiseket kimondottan sajnálom. Annyira összeomlanak..Én inkább segítenék nekik, mint hogy leszarjam a fejüket..


De hát izlések és pofonok...Például a Scene-ek túlnyomó része is elég egós szokott lenni..De attól még lehetnek jófejek. Mert azért nem tagadom le, nekem is vannak egós napjaim.:| :DD


Hm. Holnap töri dolgozat. Azt se tudom mit vettünk. Na jó tudom, de még nem jelenti azt, hogy a hozzá tartozó anyagot is megtanultam.:/

 Nagyon nincs kedwem tanulni..


Olyan jó csak ülni. Hallgatni valami kellemes zenét, ami megnyugtat. Érezni az illatokat, a szagokat. Érezni, hogy az Élet egyáltalán nem rossz. És nem szabad senkinek sem eldobnia az életét. Én majdnem eldobtam. De azátn rájöttem, hogy mi értelme?! Attól még nem fog senki rájönni, hogy én mennyire szerettem azt a valakit. Szánalmasnak fognak nézni, amiért egy "kis szerelmi bánat miat" öngyilkos lettem..És éppen ezektől a megvilágosodásoktól jöttem rá, hogy jó életem van. 


Vannak csodás barátaim. Van egy tökéletes családom (na jó leszámítva az örökös vitatkozást a szüleimmel..)  Egész jók a jegyeim...Mindenem meg van. És még nevetni is imádok.:"DD


Ahogy Csengivel mondanánk. Fény gyúúladt az agyamban.:'D Még mindig nem értem miért nevetett ennyit ezen, de hát ez van.:D


Ma alig néztek hülyének a buszon. Krisztivel jöttünk haza, és az üvegnek nyomtuk a fejünket.:D Mindenki elég furán nézett ránk, hogy mi csinálunk. . :OOO

Pedig csak kutatást végeztünk. Vajon mi lesz ha kidugom a kezem ezen a résen a két ajtó között?! :O 
Illetve: Dejo! A fejem neki csapódik a busz ajtajának a rázós helyeknél!


Magyarul jónapom volt.:D LLL.     


      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése