2010. január 12., kedd

Olyan szarul voltam, hogy elmondani nem lehet...:'DD Köhögtem mint egy szamár. I-á. Khm-khm.
De jo volt. ^^

Mostis ugyanilyen rossz.:D De hát mondjuk. Már azért javult azóta hogy milyen volt nap közben:|

Ma késtem zongoraóráról.  Aztán rám jött a sírógörcs. a ZONGORAÓRA KELLŐS KÖZEPÉN. Nem volt ciki. Ááá. Ugyan..

Beszélni se tudtam egy ideig annyira bőgtem...

És mii a legjobb?:O Azt se tudom miért...

 Egyszerűen borzalmasan kínos volt.

Na de sebaj...Belefér.:/ Talán.xD

     Viszont kibékültem a Danival.:DD Ennek most tökre örülök*__* Mintha vissza kaptam volna egy barátot<3.

Jaa. És kiderült, hogy az Ádám nem tiltott le. Dehogyis...Hanem csinált egy új msn-t és oda csak a "fontosakat" vette fel. 

Na képzelem.:'|| -.-"

De hát ő tudja. Én ki akartam békülni. Ő meg nem hagyta. Ezvan. Srpájt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése