2010. április 21., szerda

?!?!

Hátezamainap... 
Komolyan már egyre szarabb lesz minden?! vagy mi a faszvan?! :\\

Barbikáával matekóra. Összevesztünk.xd félperc mulva béküléss okcsáá.xd

Jo aztán úgy eltelt a nap.. Mondjukrá..:ss

Egész nap R-n gondolkoztam, hogy micsinájjak.. Nem nagyon jutottam semmire:/

Na jolvan  ..R...
Szal tegnap közli hogy akkor a normális edzzésre megyek még ezen a héten:) 
Mondom tényleeg?:)) Erre:perszee! Azt hova megy? .. Másikra.. Jolvan és én még elhittem ügyesokos(Y)

Ja meg barbika rámfogta, hogy én aztmondtam r-nek hogy nem mondtam el neki valamit, ami fontos dolog.. Namondom fasza bazdmeg ennyire bízhatok már benne is(Y)  (r-ben)  
Szóval nagyonjó:( Minden olyan szar..

Meg Barbival nincs meg az az összhang.. Nemtudom én cseszek el valamit? ..

De az tény, hogy folyton Csengi megy meg Gina meg Dóri..

Persze jó vannak barátai de mi lesz azzal hogy Bff? :s
Dehát nekem végülis mindegy majd magamra baszok egy ablakot és megdöglök... Eggyel kevesebb..

Meg jolvan megyünk edzésre.. Látom ádámékat ésigy viccből odakiabálok: szia teveli!:D
Erre bemutat...
Azt  edzésen meg ott fikázott mindenki.. Nagyon király:/

Ja tudomm erre vilezsál mit mondanaa: depiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!
De ebből milyen jót lát bárki is? Mi benne a jó ? Megtanulunk összetört szívvel élni:) dejo:)

Bocs ha hosszú volt...:\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése