2010. április 20., kedd

.xd

Ii bazdd.xDDD 

Mai nap nagyon vegyes volt.:S 

Kaptam kisötöst töriből de bazd mindig azér kapok mert hátul ülök és lenézem a füzetből:DD  azt má mindjá megvan az ötös:D Nagyon jó.xd

Reggel meg..:\ Ááh.. Készvoltam. Tök off.:\

Barbim közölte hogy két év mulva elköltöznek... Ki a városból..
Mondom  jóoké....:\


Ricsi is elköltözik.. Nagyon jó..
Azt még felnőtt edzés..
Király..
Még valaki?:\
Azt má ott majdnem sírtam.:( Annyira szar lesz:( Nem akarom, hogy vége legyen ezeknek a barátságoknak:( De barbinak mintha nemis számítana:( 
Sőt! :( nem tudom én azt hittem tök jóba vagyunk, meg mindent megosztunk egymással azt Ricsiben jobban megbízik mint bennem kurvajó:\\ Vagy én nemtudom, de nekem ez jött le:||:\


Jó szóval ki voltam kicsit..:\ 


Mindegy aztán edzés:D(Y) Végre edzhettem azt mentünk futni kiment a térdem meg megint fáj a lábam, de leszarom:D Olyan jó volt együtt lenni a többiekkel:D Ricsi bazdmeg lecsulázott XDD aztmég csulázóverseny 5évesek gratulálok(h5) xdd

Meg azok az ugrálós feladatok azt lezuhantam a csúszdáról amikor le kellett ugrani erre mindenki: jólvagy ágó? én meg ott szakadtam.XDD

Szóval egész jó nap volt.xd Fogjukrá.xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése