2010. május 19., szerda

Ma láttaam a villamosróóól a patakynáál a laurennt!:|:-O 
és leakartam szállni és erre becsukódik az ajtó nyomogatom a gombot nem nyílik következőnél leszállok visszarohanok hogy lássam meg beszéljünk erre eltünik... és ott bolyongtam össze vissza:| 
  Aztán nem találtam meg:( 
és aztán lekéstem a buszt errevolt ott egy olyan csávó aki tök ugynézettki mint a viktor:| és ugyis viselkedett megminden ajj mondom ez fasza... Jó oké zongoraórán elbőgtem magam majdnem:| Kezem mostanra érte el a csúcspontot úgynézki hogy húú:| 
és  Aztán most méég tallákoztam VALAKIVEL edzésen..:\\ 
Reggel kurvára összevesztem apámmal ott baszott az ideg..:\\ 
Zongorából meg már kezd elegem lenni kissé... Mindennap van órám azt máár barátaimmal se tudok lenni:||

Ennyi:D

Szal minden jóó:\\
remek:\\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése