2010. május 15., szombat

Szörnyeteg vagyok.
Nemértem magam..

Akiket nagyon szeretek azokat megbántom, megharagítom...Szánalmas vagyok.:(


Annyira sajnálom.:( Családtól is bocsánat mindenkitől:(

Harcos.:'( Annyira annyira annyira nem akartam ezt.:'(:'( Nem kérem, hogy bocsáss meg, csak hogy értsd meg kérlek.:'( Nagyon nehéz ez nekem.. :'( Annyira szeretlek, hogy már nemtuudom máshogy kifejezni.. :'((U) Remélem boldog leszel. :) :'( (U)

És tényleg sajnálom:( de vannak khm.. Kisebb nagyobb gondjaim mostanában:'(... Aki érti érti aki nem nem.:'(   [ Lauren, Molly pl.. :\  ]



* Hideg a kezem.. Ráz a  hideg. Talán hőemelkedésem is van. Könny folyik a szememből, sokak szerint a semmiért. De én tudom, hogy nem igaz.. Nem hiszem el amit teszek. Egy élő csapda vagyok.. Aki belém sétál megbukik.. Feladja.. *

Kriszti.(LLL) 
Csengi*.<333

Viktor köszönöm.:( (L) Igyekszem.:( (L) Szeretlek<3.

Lauren<3.(L)

Molly<3. 

Köszönöm, hogy mellettem vagytok.OO (L) :(..


http://www.youtube.com/watch?v=HjDCNzOg_VM&feature=related 

 :'(




Najólvan. Bikicsunáj emberek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése