2010. május 10., hétfő

Na haliii.:D

Hát szóval vasárnap ja az tegnap volt na mindegy, szal voltam moziba laurennel meg viktorral meg ádámmal..XD nagyon komoly volt.XD ííííí az a cipőő. Fúú ilyne magassarkú szétbaszta az egész lábam, alig bírok ráállni csodás.:D(Y) xd..

Aztán meg jolvan dobáltuk egymást kukoricával 3D-s szemüveg full retkes volt hát mondom jóó(Y)XD szal anélkül néztük az animációs filmet XD hát nagyon jó volt mit ne mondjak..XD

Meg mutogatott utánnam az a csöves..XD Áááá..XDD

Szóval nagyon volt.xdd  Laurennel alig szakadtunk mindenen:D(Y)

Aztán meg megyünk találkozunk Molly, Wani, Fifi, Marci..XD

Wani ppff kész volt kicsit ténfergett.. xddd

Molly meg mint aki beszívott áá nembirom.xddd

Jóvolt nagyon:D:D:D



--->

Na mindegy ma meg zongoraóra kioktat a tanár bejön anyám ő is kioktat vagyis nem, de akar..:\ Jolvan meg minden összejött megint vagyis semmi nemjött össze na mindegy..XD 

Szörnyű napom volt..xd.:\\

Ott bőgtem mint vmi szamár áá szörnyű. Ne tudd meg pff:| Olyan voltam mint egy ötéves ott máár majdnem zokogtam mikor zongora tanár eljátszotta nekem a romantikus darabot úgy meghatott úgy visszajött minden.. Mindenki... Rég volt elmúlt.:ssss :\\ 
Túléltem.(Y) :\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése