2010. július 4., vasárnap

~Haldoklóó..

Annyira zavaros minden hogy az már fááj...:D

Kurvára nem tudom mivan velem.. Tiszta hülyén viselkedek megminden...

A.?... Most mi van velem? Tavaly nyár lesz megint?:S azt nem viselem el még1x..:(

Viktoor.:( Visszajelöltél:O Annyira nem számítottam rá, hogy bazdmeg megláttam, hogy ismerősöm vagy és bekönnyeztem...

Hiányzol..:S Nemtudom hogy romlott el ez közöttünk...:\ Tök jóba voltunk aztán meg kurvára összevesztünk megint..:\ És most megint látom, hogy egyre több csaj meg minden.. Ami nem gáz.. Csak ha így ennyi volt neked... Ezt nem is értem... Meg még Lauren meg Mesi... Nem tudom miez:( 
Ez egyébként még egyfajta bocsánatkérés akart lenni.. Ha még nem jöttél ráá.. Sajnáálom.. Tudod hogy nem akartalak megbántani..:S Mindketten eléggé megmakacsoltuk magunkat meg kell hagyni... És most meg már a barátaimmal is össze haverkodsz.... Meg mindenkivel kibékülsz.. Laurennel is.. Csak velem nem akarsz szóba állni?:(
Ja és még valami.. A rontóóval.. Akivel kiírtam a beszélgetést... Tényleg nem járunk.. És nem vagyok belé szerelmes... Nem is voltam soha-.-'XD Csak hogy tudd...:S


Hétfőtől edzőtábor<3

1 megjegyzés:

  1. Jaajj bekönyeztél a Viktor vissza jelölése miatt?:|:O ojja.:D
    most még könyezhetsz nem sokáig fogod látni.:D

    VálaszTörlés