2010. július 16., péntek

JINGJAANG.

Na szal Shin-es táborok(Y): $ Aztán Csillebérc.<3

Kurvajóvolt.: $

Ott kezdődik hogy MISI FINGÁS.XDDDD Mekkora lehetett...XDD

Aztán ajj mindegy minden volt ott...XD(L) 

Jóaztán András Kakikál felirat.:| XD csak úgyjött bocsiii..:\ 


És végülis a lényeg...

Úgy tudtam hogy lesz valami.. 
Hogy megint olyan bolond leszek mint tavaly nyáron(Y)...:(

És tényleg.. Megtörtént amitől féltem.:D 
De nem úgy ahogy vártam.. Mint a villámcsapás.. Nemis tudom.. Egyszer azon kaptam magam hogy olyan érzéseim vannak amik.. Leirhatatlanok... Az előzőők ehez képest semmikvoltak... Elmagyarázni se lehet.. ..

2010.07.8-9. : $ :( :'(
Miss Universe Hungary..xd(Y) :'(
Sír. RÖHÖG BAZDMEG. aztán bőgg és röhög egyszerre.XDD láttál temár ilyet? énmég nem.XD pláne nem magamon(Y) Na szóval nagyon odatett...

Miss..:'( (U)

http://www.youtube.com/watch?v=A2T-iuYY9XY
6.:30 mp-től  :( (L)

http://www.youtube.com/watch?v=T6H7WxCHOi4
Ez meg akkora forma zenee;$


Krisztibéjb. (L) Köszönöm hogy mindig velem vagy.. Még a legnehezebb pillanatokban is. OO :'( (LL)
Bazsii.<3Ricsii.<3
Köszönöm a rengetek lelkizéést. OO. Nemgondoltam volna h eddig bírjátok.XD Oo. 
Szeretlek titeket.(L)

~A. :'( ((U) Love U. Miss U. Feel U. Touch U.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése