2010. augusztus 28., szombat

azértse.:\

Hát érthetetlen komolyan.

Az emberek folyamatosan panaszkodnak...
Imáádom őket ne értsetek félre.. De ez már nekem sok..
Mindenki azzal jön hogy milyen szar az élet.. Közzbe meg kurvajól van mert van pasija/csaja vannak barátai van családja.. Mindene meg van mégha nemis tökéletesen, de megvan.. De mindenki ...MINDNEKI nekem panaszkodik.. És ha gond van rákérdezek elmondják.. Valamikor meg egyszerűen leszarnak és közlik hogy ők milyen jól érezték magukat meg holvoltakk... Meg valahogy én értem a célzásokat más nem..
És én sziívesen is segítek mindenki tudja ezt is szerintem.. Meg át tudom élni az emberek boldogságát (ugye bazsi?:D) de aztán aztán mindig jön valami.. És már idegesítem saját magamat..:D majdnem összejön mégse aztán bumm vége valami másnak.. egy barátság is lehet nem csak feltéltenül kapcsolat.. 

És közbe látom magam előtt, ahogy visszamegyünk... Minden UGYANOLYAN mint tavaly nyár után.. Barátok.Persze.mimás?. Imserősők.. Haverok..
De semmi több. 
Kiváncis leszek jövő nyáron is ez lesz-e?...
Ki tudja addig talán lesz egy másik.. Egy olyan aki .. Hát akinek nem arra kellek hogy összetörjöön.. Jó mondjuk ezmost full az énhibám volt.. De akkor miért nem húzodott el már elsőre?! ... akkor miért sírt?!...
Miről is álmodok?:D Ugyanmár..


http://www.youtube.com/watch?v=nNdRMC_MYWo
Ezt asszem te küldted Danii.:S:( Nemtudom olvasod -e még a blogom.. Megérteném ha nem.. de ez a szám annyira..annyira meghat.. Nemtom mért.. Csakolyanszép.. Pedig eddig nemis hallgattam azthittem full szar. De nem .. Van benne valami.. Nemtom..:S


http://www.youtube.com/watch?v=RRT3J1QT6Zg
ez meg a másik.. Ezis annyira.. Szépnemtom. Van tartalma:d van valami ami megfogott benne.


kitudja? egyik percbe jókedv aztán rájövök kinek is számítok.. Vagy épp kinek számítok egyáltalán bármit is? nemsokat tudok mondani így hirtelen..:S akiketigazán izgatok..:\\ De nembaj vanezigy. megesik.:D


Ennyi köbö.:) 
3nap suli*-*

Sziapuszi(HH)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése