2010. augusztus 31., kedd

Szeretni vagy szidni?.. :(

Tegnapi nap. Felavattuk a magassarkút.xddddd

Na mindegy először délpesti korhááz..Szörnyű volt.:( Látni, ahogy kimúlik egy élet lassan...Vajon mi van a halál után? Mi lesz utánna? A nagy semmi? Vagy ennyi volt nem érzel többé semmit? Vagí valami más leszel? Újjászületsz? 

Jó aztáán gyros csávóó hogy nézettmár:O:| Komolyan Nagyanyám is észrevette hogy néz.XD elég furavolt.xdd

Mindegy ezvan.

Átmentünk a 19.kerületeen meg a 18on.. Tekintve hogy mama ott lakik.. 18.kerület... 
"136ossal 1megálló és a házunk előtt tesz le.." 
Annyira nagyon hiáányzik.. Tegnap még jobban kijött.. Ahogy ott mentünk és kiírja hogy Havvanna meg minden cucc istenem..:'( 
Nagyon hozzád nőttem. Nem is tudod mennyire.. És lehet , hogy nem épp úgy jött ki , ahogy akartam, de megérdemlem hogy most utálsz..:'( De tudnod kell, hogy szörnyen sajnálom, és örökree bennem lesz ..Minden.. És nem hazudtam amikor aztmondtam, hogy szeretlek.. Több ez szeretetnél.. Most már tudom..
Tényleg, akkor látszik igazán mennyire szeretünk valakit, amikor már elveszitettük... És én valószínűleg örökre elveszitettelek..
De legalább most már tudod, hogy igazam volt.:) Nem voltáál soha belémesve. 
Lehet, hogy ez ilyen tudatalatti dolog volt vagy nemtom. De nem voltál szerelmes belém. Max. tetszettem.
És kérlek, ne mondd rám, hogy ribanc vagyok... lehet, hogy így gondolod.. de nem jártam senkivel .és valószinüüleg nem is fogok. Nem áll szándékomban. akkor sem állt. Csak egy hülyeség volt.
Amii meg a másikat illetti, lehet, hogy mást mondtam, de attól még.. magamat adtam. Nem játszottam meg, hogy mekkorra nagylány vagyok.. 
És tudom, hogy minden létező helyről letöröltél. :( 
Kivéve a skype-ot. Azt elfelejtetted. Lehet, hogy majd most letörölsz, miután felhivtam rá a figyelmed. most is láttam megjelenni a neved, else hinnéd milyen érzések kavarogtak bennem. Még mostis. Remeg a kezem. Nem mintha számítana neked, csak akarom hogy tudd és érezd, amit Én érzek...:'(
Minden reggel, mikor felkelek arra számítok, hogy ott leszel másnap és örökre mellettem is maradsz. Este úgy fekszem le, hogy rád gondolok. Aztán veled álmodok. És végül rájövök, hogy az egész csak egy álom marad, mert soha többé nem jössz vissza...:( (U)
Nagyonhiányol.




Ennyi csőő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése