2010. szeptember 24., péntek

PÉNTEEK.(A)(H)

Na igen maa HellosziaSzüret (HH).

Nagyonkeméényvolt.xdd

Johogy leöntöttél de baszkii a hajamat mért kellett?XD-____-'

Najooks.:D
Egyébként minden kurvajóó mondhatom.:D

Tkömindegy.:D Leszarooooooooom.:D
Igykellélni.(H):D




~Valami elromlott. Valami már nem a régi. Valami már nem ugyanaz. Valami más lett. Hosszú távra gondoltuk, ennél hosszabra de mégse jó. Nem jön ki jóól. Egyszerüen rossz lett. Nem lehet máshogy kifejezni. Vannak jó pillanatok. Van, amikor boldoogvagyok vidám és jólérzem magam nagyon. De máskor nincs közös témánk, nincsen egyszinten az egymással való törőődés. 
Így ér véget egy baráátsáág...


*Rájöttem.Nehéz volt, de azt hiszem értem már. Soha semminek nem kellett volna lennie. Elég egyoldalú dolog volt úgy látom. És most még ez..Miért? Miért előttem kell ezt csinálni? Miért nem lehet máshol? Ahol nem látom? És edzés után egy köszönéés nagyon fájna, mielőtt elhúzol? Szörnyű lenne egy percig visszaemlékezned milyen volt akkor és milyen most? Nehééz lenne úgyanúgy folytatni? Vagy nehéz lenne csak egy mosolyt megereszteni? Egy pillantást vetni rám? Nem vagyok épp világszépe, de akkor mégis jó voltam... Mi változott meg? Mi a gond? Velem van a baj? Vagy nem tudja mit akar? Vagy ennyire szánalmas vagyok? Már rég elfelejtett? Soha nem is gondol rám? Hiányzik neki az a két nap? Gondolr még rá?
Összesen két nap. Sőt. Még annyi se. Ennyi jutott. Ennyi jutott a boldoogságbóól . Ennyit kaptam. 
[Részlet a naplómból. Az igaziból]:
"Akkor is mennyire könnyű volt. Nem feszengtem. Nem volt kínos egy kicsit sem, nem volt ciki. Természetes volt az egész. Nem az volt hogy kínos csend, és MUSZÁLY valamit mondani, hogy megtörjük. Nem hiányzott semmi. A szivem vert, azt hittem átüti a bordáim. De ő nem hallotta. Ő a sajátját hallgatta, közbe engem nézett. Tökéletes volt. Csodálatos. De nem! Ez nem fejezi ki azt, amit akkor éreztem."

Vajon már akkor is azon gondolkozott , hogy mondja meg? És a Ricsivel erről beszéltek? Rólam? MEg hogy hogyan mondja el? De miért sírt? Miért sírt egy olyan lány miatt, akit nem szeret?
Csak érzékeny a lelke és meghatódott rajtam? Megsajnált? Szánalomból könnyezett be? Nem is miattam? Vagy mi volt ez? Fél valamitől?

Miért van mindig mindenhol ennyi kérdés? Miért nem lehet könnyű az élet? Spontán.?
Vagy a saját életünket mi alakítjuk? Úgy alakul ahogy én akarom?
Nem hiszem..



Lauren.(L)
Bettush én soha.:O:O:O:O:O :( <3

Rikee, Bencuus. Szeretleek titekeet:333


Csókpusziijóéjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése