2010. október 30., szombat

100bejegyezés.

Egyébként tényleg megint senkit nem izgat mi van velem. Jó tudom, másnak is van problémája meg lehet nagyobb gondjai is vannak ...
De én egy hete szarúl alszok, három napja meg már aludniis alig tudok, folyamatosan fáradt vagyok, egyhuzamban bőgők és megpróbálom nem mutatni, (ami eléég nehezen megy..) de én rohadt szarul vagyok. Nem értek már semmit. Eddig jó volt, most megint rossz, megint semmi nincs, lehet, hogy soha nem is lesz ... Tiszta hülyeségeket álmodok, és attól, hogy 'nemszabadamultbanélni' attólénmég igenis emlékszem rá, és nem tehetek róla szarul esik, de jó visszagondolni rá... Mert az volt az a pár óra, amikor kivételesen boldog voltam. Olyan volt .. Á mindegy. Haggyuk.
Az a lényeg, hogy boldog voltam, de úgy látszik ennyi járt...
Attól , hogy valaki látszólag jól van, nevet , és a jelenre koncentrál, attólmég egyáltalán nem biztos, hogy belülis így érez.. Mert belül igen is szarul van és rohadt sokat gondol a múltra, mert kurvára hiányzik neki és máár mindegyik része tele van az egésszel , mégis...
És elegem van hogy folyton megjátszom , hogy jolvagyok. Nem nem vagyokjól. Szarúl vagyok. Hiányzik. Szeretem. És nem vagyok jól soha. Elegemvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése