2010. október 25., hétfő

The same place twice..'

Biztos van oka. Biztos. Egész biztos.
Én máár tényleg nemértem.xd  Igazából lehet, hogy ez az edzőtábor lesz a döntő az életemben.. Bár ki tudja? de még mindig itt van az a furcsa érzés, hogy valami készülődik... Nem fog elmúlni. Valami lesz. És lehet, hogypont az edzőtáborban.......... Szóval lesz valami na. xd és ebben halálosan biztos vagyok. Valahol valamikor valami történni fog a közeljövőben.. Vagy a jövőben.  Lehet, hogy nem is egy dolog lesz..

Kriszti.Ároon. Köszönöm OO (L) annyira birom a beszólásaitokat:D :$
Ricsi , Kriszti nyáron... Te visszagondolok és rájövök, hogy mennyit számított, hogy ott voltatok... Halljátok ha nem vagytok ott... ijááj bele se gondolok.xd egyébként az az edzőtábor az az első kettő felejhetetlen.xd Szóval az olyan szinten volt vicces..xd halálra szakadtam magam.xd Komolyan egyszer a röhögésbe fogok belehalni:D xdd

De hát ilyenek hogy Misi-fingás meg TISZTALÁBAJÓLÁB meg ricsinek az a haa-haa-haahahaaa és ott fogja a sabrina takaróját..xd meg az esti focizások a dojoba szétrugtunk mindent..xd a focimeccs amin rohadtul untam magam de azér néztem mert mindneki nézte..xddd akkor az 'Osu Shihan, ma lesz a portugálmeccs?' vagy a : 'Nagyon fekvőtámasz szagot érzek.. Hűű de büdös van..! gyerek: fingottam!' XDD meg ezek xdd mondjuk a tavaly sevolt semmi.XD és akkor valaki megkérdezi : csengi te hol laksz? andrás: kinai negyed. XDDD meg Ricsi beletöm a szájába vagy hat kiló ropit erre halljuk hogy jön fel a shihan és akkor ricsi uristen nem megy leXDD nembirtam:DXD meg andrás köhöög ilyen műköhögés azt kriszti úgyhátba váágta azthittem széttörik a gerince.XDD
De ez még semmi szóval ott olyanokat lehet szakadni:DD
Még egyszer köszönööm :K :O(L) annyira örülök hogy ott vagytok nekem.XD
Molnááár Krisztii, Somfai Bazsii, Homoki Andráás, Csengii, Dvorcsáák Ricsi, Mifii, Misii, kisgyerekek, sabrina, hanga satöbbi :D annyiranagyon jóó:DD <3 xddddd
de a legjobb:D sabrina: Ágóóó!:$ Magyaráázdmár el mii az, hogykiverni!:$
Nembirtam:DXDDD


http://www.youtube.com/watch?v=7XrH3uO3PG8
(L):(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése