2010. október 21., csütörtök

I belive I can fly..

Why do we say goodbye?.

És akkormég legyek pozitiiv.. Meg ne sajnáltassam magam.. Hát jó. Akkor majd nem mondoom el..
de mégis hogy legyek pozitiv ha az akiit szeretek 1 éve le se szar és nem hogy elmúlna  a dolog csakmég erősebb lesz,  ráadásul én hülye nyomorult MEGFOGTAM a kezét .. De méért? most minek kellett megfognom a hülye kezét? miért vagyok ilyen hülye? nem vágtam hogy úgyse lesz semmi?! nem háát.. Tudtam hogy hiba lesz, de mégis megtettem.. Mert annyira JÓLESETT.. És háát igen gratulálunk ágó most csak mindent elcsesztem vele..
Most is olyan érzésem hogy jöön valami a közeljövőben, valami nagy dolog.. Ami kihatással lesz az életemre.. Igazából nem mi.. De olyan erős megérzés.. Olyan fura..
Nagy nehezen elmentem ma edzésre és erre sehol semmi... De nembaj ezvan pozitivpozitivpozitiv..

És most máár leszarom ha megnézni akkor megtudja bár eddig is vágtaa ..hogy iigen andrás rólad vaan szó minden szaros bejegyzésben, minden szaros kiírásban minden facebookos szaron.. Folyton rólad van szó... És arról hogy mi voltnyáron és hogy most ezek után micsináljak? Én szivesen várok de meddig? Két kikosarazáás után szerintem... Nem tudom mit reméljek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése