2010. október 19., kedd

'No onee...'(L)

Velem megint nem tudom mivan. Amikor megyünk az edézs felé, akkor én mindig OLYAN SZINTEN IZGULOK. De komolyan.. Ott fulladozok így semmi levegőt nem kapok gyomrom görcsbe satöbbii.. De aztán odaérünk és meglátom és akkor máár úgyérzem, hogy biztonságban vagyok hogy minden rendben van és érzem, hogy remegek meg vörös vagyok, de nemérdekel, mert ilyenkor úgy érzem, hogy hazaérkeztem. Egy olyan helyre, ahol semmi sem állhat az utamba.. Jo mondjuk ez sokszor megváltozik edzés végére, de...De akkor is úgy érzem, hogy één megtettem , amit tudtam és jóérzés. Aztán mikro eljövünk megint kezdödik a bizonytalanság, és a többi..
És én nem tudom... Például ma se volt semmi olyan.. És így.. Rosszul esett. Egyáltalán nem értem. Egyszerűen NEM BIROM FELFOGNI hogy miéért ilyen... Annyira más minden nap.. Érdekes mikor ott a spanja egyből levagyok szarva vagyishát nem annyira, de azért eléggé.. Aztán mikor nincs ott, akkor megint hűű de jó vagyok.. Na mindegy nemtudom.. Lehet hogy ez is csak ilyen Ágós hülyeség.. De ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
Nembirom.xd


http://www.youtube.com/watch?v=WDcInyylkbQ
Akkora forma ez a csávó.;DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése