2010. október 15., péntek

:$$$ :DDDDDD

" I'm just an ordinary girl."

És pont jó így:$
Egy tökéletesen egyszerű,átlagos lánynak lenni, aki néha szomorú, vidám, unatkozik, nevet, sír, megszakad a szíve vagy épp összefor, elveszti a poziitiv hozzáállássát vagy remény költözik a szívébe. Úgyanúgy, mint bárki másnak a világon. Van akinek kissebb,  van akinek nagyobb a problémája, de valami mindig van, de ezis jó így, elvégre így vagyunk kitalálva: észreveszzük a sok rosszat, hogy majd megpróbáljuk kijavítani. 

Volt egy-két nap, mikor azt hittem összeomlok... Elromlott minden.. Összevesztem anyáámmal, mindneki leszart, meg minden rossz volt.. Komolyan magamat irritááltam..

És ma..:$ háát ma ez megváltozott:$ Mert rájöttem, hogy igaza van az embereknek: el kell felejtenm mi volt nyáron, és a jelenre koncentrálni. Nem fogom kitörölni az emléket, mert ez mindig részem marad, de elnyomom magamban és csak arra gondolok, hogy milyen most. Milyen velem, miket csinál... Azt is mondták, hogy ha kedves legyek az énis, ha köcsög akkor énis.. de neekem ez egyszerüen nem megy.:DD annyira felvidít a közelséége.. Nem tudom. Ha csak látom, hogy ott van, hogy jól van, hogy rámnéz, hogy rám mosolyog, hogy nevet azon amit mondok.. Ahoz az érzééshez semmi sem fogható.:$
de komolyan:D ilyet énmég soha...

És ez a mai edzés.:$ *.*
Hááát azt hittem beszarok:$ annyira jóóvolt...:$ 
Előszöris bejövök edzésre, és a kriszti mondott egy eléégéé nagyon biztatóót.. Mármint, hogy amint beléptem az ****** [mindenki tudja] elkezdte magáát igazgatni, meg elpirult meg minden éés annyira uriisten volt :oo :$$
Na igen aztán párba tettek:D háát persze kilvel mással?!xdd   "Teee furfangooos" :DDD :$ És akkor is már ott ahogy összeért akezünk és uriisteen:$ :D
Aztán edzés végén:D hát azt NEM BIIIRTAAAM:DDD Komolyan:D:$ bemegyek az öltöözőőbe aztán elkezdünk szarakodni a G-jével és URISTEEEN [jo tudom szóismétléés de kinemszarjle?!:DDDD :$xdd] és akkor így hozzámért meg OTTHAGYTA A KEZÉÉÉTazujjamon és nembirtamésazthittem otthalokmeg.:') 

Na ennyi:D 
Szeretlektiteeket nagyoon(H)(H):DDDD:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése