2010. október 3., vasárnap

:o:$

      lauraaa♥.     says:
hát most regélek én.. szerintem ez ellen úgysem tudsz mit tenni, mert ugyebár nem te döntöd el hogy mit érezz és ki iránt, meg ugyebáár a remény is ott van benned, méghozzá OKKAL mert ha nemakarna semmit akkor nem fogná a kezed "véletlenül" nézheted a dolgok rossz oldalát is hogy kihasznált és mekkora geci volt, de szerintem állj át a sötét oldalról és nézdd úgy, hogyha nem jelentenél számára semmit akkor nyáron nem is lett volna semmi meg nem lennétek el jól, mert okkal van veled és okkal fogta meg a kezed nem csak hobbiból, és szerintem semmi akadálya annak hogy újra bízni kezdj, csak ismerve az előtörténeteit ennek a gyereknek, én nem ajánlom.. bár tudom hogy milyen érzés hogy beleakarsz menni és mások aztmondjákhogy ne de szerintem úgylegyél boldog ahogy akarsz éés ha téged ő tesz most boldoggá, akkor használj ki dolgokat.
napi tanács mára.xd
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (cam:Dkuss.:D) says:

Napilauren:D
XD
jajjannyirajóez:-O
áttllok a sötét oldalrólXD
az a gázohgy én a VILÁGOS oldalonv agyokXd
mert lehet hogy NEM akarok
és lehet elnyomom magamban
de atotlmég
REMÉNYKEDEKXD
és nemfog elmulni.xd
bazdmeg többmint egyéve Xd
vrájá
15hónapja:-O
Amugy neked mivan apasikkal:-O mesélj valakiről énisakaroktanácskodni:D
vagybarátokról vagybármiről ami foglalkoztat:D
      lauraaa♥.     says:

hátmostfigyelj.. ha messziröl kukkolnád a gyereket hogy merre jár haza, vagy azért mert rádnézett nem lenne okod reménykedni dehátigymeg van.. szentem nagyonis..: O
semmisenkivelsehogy:D deköszönöm : $
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (cam:Dkuss.:D) says:

:-O:$ azthiszed?:D:-O
devágo dés akkor ÖCSÉM mondja hogyolyan
furán viselkedünk egymással
mondom miért?.:-O:-O:$:D
Xd
:$ :D*
és akkor valami ilyetmondd hogy: háát látszik hogy több van köztetek barátságnál:-O
mondom:|:-O:-O
deés akkor mondom hát tökjól elvoltunk edzés elején meg én olyan másvagyok ha velevagyok mer részemről biztos több mitn barátság
ésakkoröccsém:
de őis ugyviselkedik mint te
szval szerintem...
Mondom nemááár:-O:-O:-O:$ meghaltam:-O
otthelybe:-O:|:|
      lauraaa♥.     says:

hát.. mert biztos látja.. gondolom a gyerek is valamilyen ahhoz hogy az öcséd ezt lássa..
hátfigyelj aki kívülről nézi annak mindig inkább igazavan abba hogy hogy viselkedtek egymással szal sztem halgassrá..:-O

              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (cam:Dkuss.:D) says:Háténhallgatnék dehátbevagyokfosvamintafosXD:-Oérdekes hasonlatvolt:DXd


Lauren. Else hiszed mennyire nagyon sokat jelent nekem hogy támogatsz...Annyira köszönöm.OO(L):$
Imádlaknagyon és sohasohasoha.<3

___________________________________________________________________________________________________



mondom:-O
otthaltammeg.xd

кяιηуó* says:

geccc :| amúgy szerintem is xD
csak nrám nem hallgatsz :|

xD
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (cam:Dkuss.:D) says:

soha nemondtál ilyet te kurvaXD
mert TE mitlátsz?Xd
кяιηуó* says:

dee igeen xD
háát én is bazdmeg hogy rád néz geci piruul xD hát látszik rajta :|
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (Istenem ugyszeretlek titeket. OO(L)) says:

nameséld csakmitlátsz:-O
mer eddig még szentül állítottad hogy soha nem akart semmit:-Oxd
aztán visszatéröüünk a ******ra esküszöm:D(L) csakmonmdd mitlátszmer idehalok:-O
кяιηуó* says:

hát hallod nem veszed észre :-O hogy bazdmeg amikor veled beszél pirul egyfoltába elnéz és röhög is :-O az szerinted mit jelent márnem azért :-O
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (Istenem ugyszeretlek titeket. OO(L)) says:

ősztinén? nemtüntfel.XD
de jo fogjukrá hogy igyvan de akor MIAFASZÉR NEM...?...
:'\
кяιηуó* says:

mert EMBER NEM VOLT MÉG CSAJA  xD :-O
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (Istenem ugyszeretlek titeket. OO(L)) says:

hát ember ÉS?!XD
nemlátom az összefüggést.Xd
кяιηуó* says:

hát én igen azt hogy nyápic és nem meri.
xD
              ~Ciiczaa.™           | Uristen:-O:$:\                    [Fb-t lessed:D]  (Istenem ugyszeretlek titeket. OO(L)) says:

istenem.xd
nembirom.xd
najooo.xd
köszönöm:-O:$
ezgecisokat jelent nekem:S(L)
кяιηуó* says:

hát d szerintem kajak akar téged..csak nem meri..:/








Hát ezmeg:O .
Most is uristen hát ettőlkészvagyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook :O
Köszönöööööööööm hogy elmondtad OO. :$(L)







____________________________________________________________________________________________


Basszon meg valaki most nagyon készvagyook ezektőől OO. :$ :\ Uristeen most aztse tudom ijáájj nagyon kemény meghalok:O:$
:\ 


Szeretleektiteket.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése