2010. december 6., hétfő

Come on, and give me some more.

Mi ez az idő? Gusztustalan. Hideg, fúj a szél, elolvadt hó, latyak mindenhol, víz, sár és a többi.. valaki ezt élvezi??!. 

Bleeeeeeeeeee.

Szeretlek titeket jóééjt.:)

*Lauren úgy sajnálom.:sss één nem akartam, hogy úgy érezd, hogy elhagytalak... Mert semmi ilyesmi nem történt. Ha így lenne, akkor most nem irnék rólad, nem beszélnék és nem várnám szivdobogva, hogy vajon haragszol-e rám? tudom, hogy nem foglalkoztam veled, és ezt szörnyen szégyenlem.. :C ne haragudj! de folyton rád akartam írni, csak dühös  voltam. Dühös voltam magamra, nem értem még most sem, hogy hagyhattalak így cserben, hogy nem voltam melletted amikor megint egy hullámvölgy legmélyén vagy.. egy barát nem tesz ilyet a másikkal. Nagyon sajnálom, és ha úgy döntessz hiszel nekem, akkor akkor én többet nem hagylak cserben de tényleg.Ez csak köztünk valami szarvolt, de már vége, sőt már két hete is vége volt részmről legalább is, de tuddnod kell, hogy nekem nagyon hiányoztál végig. Amikof fél óráig beszéltünk, és lemerült a számlám, amikor mindenki eltávolodott, és csak te maradtál meg mellettem olyan szinten, mint egy testvér, egy igazi jóbarát.. Mert te az vagy. Igazi Barát. Én meg eldobtam ezt magamtól. sajnálom.(!) ne haragudj! :ssss :((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése