2010. december 19., vasárnap

..De addig annyit kérek mindig emlékezz rám...LL

Hááááááááááááj.    <33


Végre komoly elhatározásokat hoztam. Innen már nincs visszaút.:) Vagy elfogadom vagy nem..
"Próbáltam visszafojtani, de kigördült egy könnycsepp;
nem mondom, hogy könnyű, de álarcot kell öltsek.....
.........Még fáj, de egyszer szép emlék lesz már, bocsáss meg, és tiszta szívvel emlékezz rám..<3"

http://www.youtube.com/watch?v=7W-7xt324IQ&feature=related
Imádom(L) Olyan szövege van beszarás..:dd

Pénteki edzés.:)(L) ' Meg kell becsülni a legkisebb dolgokat is..' És én tudom, hogy hazudsz.:) Engem nem tévesztessz meg kincsem.:] Ha akarod sem. Mert én tudom hogy te nem csak egy vicces csávesz vagy.:) Felőlem átverheted saját magadat  és áltathatsz másokat is ezzel majd egyszer úgy is rájössz a dolgokra. :] :\

Egy napot kell még kihúznunkés vége emberek.:) Szünet!:$$
És öt nap múlva karácsony.:$*-*'
Vettünk fáát:$$$$$ Nyamii: $ :D

Na joccakáááát' LL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése