2010. december 22., szerda

A 67es út mellett az árokparton ülve...(L)

Csóókoltatlak.:$

I don't worry cus' eberythings gona be alright...:) 

Nem értelek. Sajnálom, tudom, hogy hülye vagyok, de nem tudom mi volt nyáron, mit csináltam, vagy mit nem, tényleg nem értem....Lehet, hogy ez most elcsépelten hangzik, de többet jelentesz nekem annál, hogy ennyivel lemondjak a barátságunkról... Remélem idővel rájössz, hogy én mindig melletted leszek, és egyszer talán majd felhívsz, ha rossz kedved van, és nekem mondod el mi baj, vagy mi történt. [Diviaczky Laura.]

Emberek kettő nap és karácsony!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$$$$$$$$$$$$$$ Jézuskaa oohh jeeeeeszzzzz:$$(L)

Everything means a nothing, if I ain't got you baby.

Hiányzol.. Basszameg, hogy miért nem tudok többet rólad? Hogy holvagy és mit csinálsz? Hogy gondolsz-e néha rám...? És biztos vagyok benne, hogy neked is eszedbe jut... Eszedbe jut, hogy milyen volt akkor.. Nem tudom minek titkolózol, ahelyett, hogy elmondanád az igazat; nem tudom miért rejtegeted az igazi énedet; nem tudom miért nem hagyod , hogy bárki közelítsen feléd... De nembaj. Akkor majd én várok. Egyszer majd leesik talán, hogy én tényleg szeretlek.:] [Ha]

MolSom. Na mostmár aztán tényleg sokáig:$ Már ööö 38 napja jártok:] (LL) Olyan édesek vagytok, és így karácsony környékén ne hagyjátok, hogy durcizzon a másik:$ Örüljetek , hogy ennyire jól kijöttök :$(L)
Krisztiikee kitartás, hallod nem lesz semmi gond, nyugi:$ Jobbulást a Marcinak.<3(yn)

Január 22-23 edzőtábor emberek! Mindenkii jöjjöön:$$$ Mekkora jólesz már:D:$ 
Egy hónap*_*

Na puszilok mindenkit.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése