2010. december 23., csütörtök

Boldog karácsonyt és újévet.:)!!

Hy.

I can't find my way...

Nem tudom. Nem értem. Nem vágom. Nem tudom mi a baj velem, hogy ennyire rossz barát voltam, de akkor majd szép lassan biztos elfelejtődik ez a barátság is.:] Gondolom úgy is ez minden vágyad. Hogy ez a hülye végre leszálljon rólad. Csak, hogy én már az elején megmondtam neked, hogy ha térden állva könyörögsz se hagylak magadra...Nem tudom ezek után, hogy fogom betartani amit mondtam. Valamit majd kitalálok.[D.Laura.]

Hey hey baby, huuuhááá, I wanna knooooooooow, If you be my girl!:$
imádom:]]]


Holnap karácsony.:] Meghitt lesz nagyon, mert csak a 'kis' családom lesz itt.:] Alig várom: $
Aztán meg majd szülinappp:$<3


*Ma egész nap csuklok. Rohadt szar:D remélem tényleg emleget valaki és nem csak úgy van:ddddd 



~A jóskristály szerint van közös jövönk.xDDDD mekkora máár.x'ddddddddddddddddddd
Szeretlek.:] Boldog karácsonyt neked is.:] Remélem az ünnepek alatt gondolsz rám valamennyit.:] akár csak azért is, hogy mekkora nagy ribanc ez az ágó:]]] elég lenne ennyi is.:) [Ha]



Jóéjszakát, kellemes karácsonyt, boldog új évet, remélem ez valamennyivel faszább lesz, mint az előző volt.:)) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése