2010. december 29., szerda

Hallelujah.(L)

Jóestét.:)




http://www.youtube.com/watch?v=bsuXbkrA_AQ&feature=channel   
Annyira szép, gyönyörű, fantasztikus.<333 






Holnap Csengi szülinap.:))(L)


Holnapután nekem:$$$$$(L) Olyan szépeket kaptam:$ Köszönöm anyuu!:$(L)


Lauren, felejtsük el.:d Tényleg nem baj. Igazad van, mert elég sokáig szenvedtem ezen de már vége.:) Szeretlek(L)


Kriszti szilveszter:$$$ Odafogunk baszni:$






~Én itt befejeztem.:) Jön egy új év, a régit lezárjuk lassan.:).. Nem fogok tovább erőlködni.:) Másfél év alatt már rájöhettél volna mennyire odáig voltam érted meg vissza.:) Az edzőtáborban bőgtem miattad, edzések után bőgtem miattad, mindig minden miattad volt.:) Minden szaros edzésre, minden szaros helyre elmentem csak, hogy lássalak.:) Csak, hogy veled legyek , hogy érezzem az illatod.:) El tudod ezt képzelni? De ezek után.. Nem írsz, lerázol, nem válaszolsz az sms-emre...Meg úgy alapból le se szarod a fejem.:)  Most ennyi idő után adna neked még bárki valamennyi esélyt?:\\ Vagy már csak fél év után is?:\ Azok után, ahogy velem bánsz......:\\\ Ehez csak gratulálni tudok:\\ Jól behülyítetted a fejem..:] Azt se mondtad, hogy nem, de azt se hogy igen.:) Éss neeeeem nem vagy te vicces csávesz ugyan már... Pontosan tudod mit csinász...Vagy mit akarsz..;) Kicsit gáz de a te dolgod.:\ Csak a tied.:\




Na ez vagyok Én emberek, ez van spáájt.:D nem tetszik nem nézed:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése