2010. december 30., csütörtök

Holnap.****

SziaaSzia.:]]]


http://www.youtube.com/watch?v=gl0Gf3PD16Q   :\<3(LLLL)


" Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel;
Sajnos nem állnak össze a mondatok, én nem ide jöttem nem ezt akartam, 
Reményt kaptam csak az útra...."


To Huyen Trang -Csengi -SzakadóBakpajti -Csurkuszcumbuszpingvinusz -Oszlopnak neki menős -Kicsim.(L)
Nagyon Boldog Szülinapot.!!:]]] Szeretlek.:) Én itt vagyok mindig.<33333333 


Holnap szülinap, És SZILVESZTER emberek!! BUÉÉÉÉÉÉÉÉK:$ Kriszti alig várom:$$$ Elélvezel a cipőmre:d:$




~Annyira vak voltam. Hogy nem vettem észre? Ennyire naiv vagyok? Vagy mivan velem? Beleszeretek valakibe aki egyáltalán nem szeret viszont? Mivan velem? Ez nem valami Ágós húzás... Komolyan kezdek teljesen becsavarodni.




Mr Hardstyle, Mr Treky, Dani.<33 Köszönöm hogy ittvagy.:]] Sokat jelent.:)!!(LLL) Nagyon szeretlek.:]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése