2011. január 7., péntek

You always find the way..!

Hát akkor most nem köszönök, mert bunkó vagyok,
Nem nyalom mások seggét, mert nem vagyok egy gerinctelen kis senki,
Ha valami nem tetszik  , azt megmondom mert ilyen vagyok igy fogadj el..,
Ha szeretek valakit , azt szivből szeretem és szükségem van rá :)...,
Türelmes vagyok, de néha azért énis besokalok.. Ezvan :),
Nem járok minden nap bulizni, nem baszok be minden nap , nem hallgatok folyton minimalt meg hasonlókat mert nem vagyok 'raj' és nemfogok rajulni senki kedvéért,
Azt csinálom , amihez kedvem van és ezen te se , ő se senki se tud változtatni :),
A családom néha kicsit fura és dilis, ahogy énis ha rámjön az öt perc de ezt is vagy elfogadod vagy nem ...,
Ha valaki bejön annak megmondom, vagy valamilyen módon tudatom vele vagy legalábbis igyekszem, ha meg nem veszi a jeleket akkor csá:\ ,
Elég ragaszkodó tipus vagyok, ha valakivel jóba vagyok azt IMÁDOM és semmiért nem cserélném el, inkább mennék a híd alá mint hogy a szeretteimet eláruljam...:),
Ha valami gond van akkor mondjad és vagy elfogadom a véleményed vagy pofán verlek:)))) 
Na szeretlek titeket jóéjt.:) Kicsit ideges vagyok bocsi.:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése