2011. január 31., hétfő

And I live one more day, and I can make it through the rain!

Na hát ma teljes katasztrofális napom volt.:D Tisztára szét voltam zuhanva.oo' Komolyan fizikából se lehet mást feleltetni meg baszogatni csak engem(Y);)

Krisztivel se szakdtunk ma.:D<3


~Nem tudom, hogy lesz. Rég volt nagyon. Rég volt, és azóta sok minden történt.. Főleg veled, de hát azért velem is... Hiányoztál. Nagyon.:\ Lehet, hogy te leszartál de én nem. Amikor kinyitottam a szemem te jutottál az eszembe, és akkor is te jártál a fejembe mikor töri órán semmit se tudtam válaszolni mert rólad álmodoztam:|| Enyhénszánalmasvagyok:D :$$ De kivételesen boldog, tudod? És ha nincs is semmi akkor is iszonyat sokat jelent, hogy meg tudtál bocsátani, és, hogy legalább beszélünk. Fura fél év után megint ugyanúgy beszélni mint előtte... És bevallom őszintén tetszik a dolog.:d:)
Remélem boldog leszel.Komolyan. Velem vagy nélkülem nekemmindegy.:o Na jó hát azért nem teljesen:D De na. Szeretleeek.:)



Ja plusz még ma angol:| hááát nem volt semmi gyerekek:D Ákos hova teszi bazd ?:D KUKÁBA:D másik csoport? Kuka alá.xdd Nem birtam:D Imádlak titekeeet:D(LLLLL)


http://www.youtube.com/watch?v=zvIJ-rpyu84      LL....

http://www.youtube.com/watch?v=nNdRMC_MYWo :$ 
Mind a kettőt imáádom. Nem tehetek róla olyan szövege van, hogy besza-behu.:o:|


Na mentemcsá.:d <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése