2011. február 21., hétfő

http://www.youtube.com/watch?v=LdW5rei_5gI&feature=related

Ez a szöveg.. Meg ez a zene. Annyira áá. Annyira őszinte.. 

Néha úgy érzem, hogy semmi sincs rendben. Kezdek megőrűlni. Komolyan: o Ilyet se láttam még magamtól. Már én magam is más vagyok.. Vissza akarom kapni önmagamat: s Lehet, hogy bizonyos emberek elvesztése nagy szerepet játszott ebben.. De akkor is. A 2011-es évem úgy indult, hogy elveszítettem majdnem mindenkit.:\ A 2010-es jól indult, rossz lett, még rosszabb lett.:ss  Remélem most már fölfelé is vezet út. Egyébként azt mondják, hogy mi formáljuk a saját életünket.. Akkor ez most hogy is van? Mert szerintem nem.. Ha irányítani tudnám, biztos nem tennék bele olyanokat, hogy elfordulnak tőlem a barátaim, vagy akit szeretek le se szar. Vagy ha még is méltóztatik rám figyelni, akkor közli, hogy volt egy kis dolog erre arra. Csodálatos. Mindenki teljesen összezavar. Mondjuk nem az ő hibájuk, de akkor is. Csak annyit akarok, hogy nyíltan mondják már meg mivan.: s Ahelyett, hogy mikor belelélem magam lesz egy kis PIFF és vége. :) Mert ez így nem okés..:s


Na csao.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése