2011. február 28., hétfő

Closer to the edge.(:

Dreaming about the day when you wake up and find, 
That what's you looking for has been here the whole time,
If you could see the that I'm the one, who understands you,
Been here here all along, so why can't you see?
You belong with me.

http://www.youtube.com/watch?v=12GevsnHGV4
(;


Kezdek rájönni, hogy egyáltalán nem hasonlítok a régi önmagamra. Ami nem feltétlen baj, csak más. Más mert régen én mindenkinek benyaltam, mert nem akartam senkivel se rosszba lenni. És most? Most úgy érzem a fél világ utál, de nem izgat.. Vagyis vannak olyan személyek akik izgatnak. Mert azt hittem igazi barátokra leltem bennük (főleg egyben) és kiderült, hogy sehová sem vezet az egész barátságunk. Pedig jobb lett volna, ha igen. Nem rajtam múlt.
 2010 Balaton/ Badacsony. Gyönyörű volt<3


"Inkább néhány barát legyen, mint ezer álnok kígyó..."







" Ha van egy szív, ami érted dobban szeresd azt viszont mindennél jobban."






Szeretlek titeket.<3






D. Meglátjuk, hogy alakul. Az egyetlen baj, hogy akkor sem tudok lemondani rólad, ha akarok.(: Mint látod próbáltam. Fél évig. És nem ment. Sok mindenen mentünk együtt keresztül. Remélem ez így marad. Ha nem is lesz belőle semmi legalább legyél a barátom. Vagy bármi. Utálj vagy szeress teljesen mindegy, csak beszélj velem, hogy lássam mi van veled. Tudod nehéz olyan embert találni, mint te. Eléggé más vagy, mint akikhez eddig 'szoktam'. (ez most pozitiv:d ) Rád mindig számíthatta, szerintem akár most is számíthatok. Az egész tőled függ. Én itt vagyok.. Ha még csak ismerősnek is, de az életed része akarok lenni. Ez van. Csak szólnod kell és letöröllek letiltaak, amit kérsz bármit. Akkor majd távolról figyellek.  Sajnálom így alakult. Nem tudom miért irántad, miért ezt, miért most, de 'ezt dobta a gép'. Majd te eldöntöd.


Puszipá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése