2011. március 7., hétfő

Baby, I miss you but it's OK. (:

Minden rendben. Ez volt az első gondolatom mikor felkeltem. Úgy értem persze vannak régi sebek, amik fájnak, szúrnak, de úgy érzem túl tettem magam a múlton. Elmúlt. És örülök, hogy megtörtént, mert mindentől csak erősebb lettem, egyre reálisabban láttam tőle a dolgokat. Nem érdekel, hogy kinek van pasija és kinek nincs, mert örülök, ha valaki boldog, de szerintem rajulásból nem kell csinálni, mert semmi értelme. Én megvárom amíg szerelmes leszek.(: Úgy értem most nem azéért de van még időnk.:D Mindenki úgy beszél az életéről, mintha 40 éves szingli nők lennének akik a macskáikkal beszélgetnek naphosszat, közbe meg sehol semmi:D Mármint hová kell most ennyire sietni? Mitől kéne félnem? Hogy elveszik az orrom elől? Vegyék. Ha hagyja magát elvenni akkor másé lehet, nekem nem kell, mert tisztában vagyok vele, hogy kicsit sem szeret.;) Majdcsak jön valaki aki igazáán engem akar.:))) 





Ma matek :|| Hát Zsombor kitett magáért.:DD Semmit nem fogtam föl abból amit mondott:DDDD De nagyon komoly volt.:D És akkor előtte Csengivel:D Ebédlőő Krisztamama folyton odaül hozzánk......:| :D Nagyon bírom az iskolát:D
Na igen és akkor ma még röplabda:|| Az infantilis, aberrált osztályunk játszik:DD Azt még Krisztián ott izél, hogy hová álljak meg micsináljak azt mondom neki hogy ne ugasson már be: ||Hát kinek hiszi ez magáát?: || -.-'




Ühüm tehát Ágóó, aki gyurmából csinál magának műkörmöt<33 xddddd





Kriszti szeretlek. Bazsi téged is. 
Ijaaaaj<33


Na ennyi röviden tömöreeeen:)
Csőőőci*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése