2011. február 11., péntek

Veled ébredek, és a hajnal hangja téged éltet..

I don't believe in the smile that's you leave, when you walk away and say goodbye. 

Could you try?

Nem hiszek a mosolyában, nem hiszek a létezésében lassan, nem hiszem el, hogy valaha volt valami: | És ez nem csak egy emberre vonatkozik. El se hiszem, hogy így alakul az élet. Annyira furcsa. Sose tudod mit hoz. Most nézd meg. Régi ismerősök tűnnek fel és újak tűnnek el; minden teljesen a feje tetejére állt. Régen minden olyan könnyű volt. Most mi változott meg? Miért nem lehet kiszámítani legalább bizonyos részeit? Miért nem tudom mi történik velem holnap? Vagy ez már meg van írva valahol? És akkor örökre is szerencsétlen leszek? És legfontosabb: miért nem tudom már azt sem, hogy ki vagyok? Régen határozott voltam; most teljesen össze vagyok zavarodva. Eddig is voltam szomorú, de most ez más.. Más, mert boldog vagyok és közbe megszakad a szívem, és nem értem mert a két érzés tökéletes ellentéte egymásnak. Boldog vagyok a csodálatos családom, és barátaim miatt; és szomorú mert sokaknak kell elmennie, szomorú mert az az ember, akit nagyon szeretek nem lehet az enyéém. Mellesleg jelenleg már azt se tudom kiről beszélek. Minden gyökeresen megváltozott. Hová lett a régi? És mitől lettem én hirtelen ilyen..más?

Mifi mégis mi a szar bajod van?: || Mert inkább mondd meg mint, hogy itt flegmázol nekem mert ez így nem pálya lökdösöl meg minden fos: | -.-



http://www.youtube.com/watch?v=T6yWtJ-tH8o

This is for my peopel, who just lost somebody, your best friend, your baby, your man or your lady<3
Narkósom<3 Imádlak(L) Kitartás<3 én ittvagyok ( L ) tudoom hogy nehéz de hidd el lesz könnyebb is.:o :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése