2011. február 8., kedd

Elvesztem, eltüntem, nem találom a fényt.*

http://www.youtube.com/watch?v=-98-f-ipEL0

Could I ever change my feelings about someone that I loved? 
I don't think so.:\
And are these feelings pass away ?  

I miss you, I miss your smile.
A nagyapám. Nagyon rég elment. És még mindig hiányzik. Kicsi voltam, de emlékszem rá. Emlékszem rá, hogy ő tudod segíteni. Ő nagyon erős volt. Vigyázott rám és gondomat viselte<3. Ugyanúgy, ahogy utána a mamám élettársa is. Akit szintén nagypapámként kezeltem. És most Szeptemberben ő is elment. Pedig mind a ketten nagyon sokat jelentettek nekem. Úgy érzem ők ketten nagyon tiszteletre méltó emberek voltak. De még is el kellett menniük. Hiszek benne, hogy minden okkal történik. Talán egyszer majd megértem.


~Ki mért születik meg, és mi célja a földön, van kinek ez éden, de van kinek ez börtön,
Köszönöm!-nekem tőled válik édenné sok ember csak úgy tesz mintha tényleg értené,
Nem vagyok tökéletes, mint ahogy senki de érted kész lennék bármit megtenni,
Csak, hogy te élhess az életemmel fizetnék, meghalnék érted, és a másvilágról figyelnék,
vigyáznék rád, hisz önzetlenül szeretlek, néha nem így tűnik ezért kérlek ne vess meg,
Nevess ! kicsikém, hisz akkor vagy a legszebb, egy ilyen lányért elmennék egy fényévnél is messzebb,
a csillagok útján járunk mint a ketten, neked a legféltettebb titkaim felfedtem, hisz nem szégyenlek semmit,
előtted nem, 
Egyszerűen kicsim,
Te vagy mindenem.
<3 
[Riddler-Kicsimnek.]


And when you found that person? It like magic. It's like fire in your mind. It's the worst. It's the best.:\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése