2011. március 19., szombat

This afternoon.*

http://www.youtube.com/watch?v=vK7ZCU6upkY




Mondd el mit látsz, Mondd el ki vagyok
Csak a szemebe nézz, és mindent látnod kell,
MI az amire vágysz? 
Csak ennyit adhatok magamból én,
Te döntsd el mennyit ér.
Voltam már lent és hagytak egyedül, 
Üres falak között,
Távol mindentől..
Keserű a magány, de tudtam sikerül,
Ide elérni fel , csak mindig Hinni kell!
Szállj végre szabadon ahogy fent a sok madár!
Így élni jutalom te is hallgass rám!..
Minden percben elvarázsolsz teljesen,
Minden titkos érintésed kell nekem;
De bármi fáj nagyon,
Sírni nem látsz nem hagyom;
Játszom mint egy bohóc,
a színpadon.
'
'---> Legjobb szövegek egyike.<3 : s










* Nem azért mondom, de az Élet könnyebb is lehetne néha. Mindig mindenki ezt mondja. De gondolj bele. Akkor hol maradna az igalom ?:) Hol maradna a szórakozás, hol maradna a siker, a dicsőség, a küzdelem valamiért és a büszkeség amiért sikerült elérned a céljaid? Lehet, hogy egy egyszerű világban minden könnyebb lenne. Csak, hogy a könnyebb nem feltétlen egyenlő a jobbal is.(: *






~ Jöjjön a tavasz, vesszen a tél! xdd: |






Kezdem rossz jelnek venni, hogy a nevét karcolgatom a kezembe és cigánykereket hány a szívem ha meglátom a nevét. Ez kezd egyre átmenni a 'le se szaromból' a ' hajjaj eléggé bejön' fázisba. Ez pedig nem a legjobb dolog. De hát úgy se tudok mit csinálni nagyon. Komolyan nem is értem mi van velem. Elkezdek beleszeretni valakibe, aki a LEGKEVÉSBÉ sem hasonlít rám? Ez milyen már? Lehet, hogy öregszem és vágyok egy kis veszekedésre...xd Vagy fogalmam sincs mi van velem. Megszállt Magdi anyus. 




Naléptemcső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése