2011. április 14., csütörtök

Értsd meg ezt így akarom!://

Kérlek ne zavarj össze,
Kérlek engedj el,
Kérlek temessük a múltat, 
Engedd el a karom!
Kérlek érezd, hogy ez nem jó,
Kérlek ne menj el!
Kérlek lásd ez mind látszat
Ezt így akarom...!
Szorít a torkom nehezen lélegzem,
Tudtam, hogy elfogsz menni, 
Valahogy éreztem....
...Minek bókolsz? hogyha elmész holnap,
Minek szólsz? hiszen azt amit mondasz
Azt nem érzed jónak?






Nem tudom, tényleg nem mit láttam meg benne.:)) Vagy mért nem megy ez mással.:)) De ez van.:)) Kibaszottul szerencsétlen nyomorék vagyok.:)) Hozom a formám.:)) Ágósan nyomjuk neki.:)) Nem tudok micsinálni:)) Sajnálom ha csalódást okoztam, de az én 'szerelmiéletem' úgy elvan baszva, mint a szar.:) Azt hittem 2011 más lesz, mint eddig volt, hogyjobb lesz satöbbii... De nem:)) Ugyanolyan rossz.:)) Egyszer még kibaszódok 'véletlen' az ablakon szerintem.;)






Na pá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése