2011. április 11., hétfő

I can't understand why I'm still hoping..

Yeah, It's perfectly clear,
That love's not what you need,
I tell you I don't care,
But I don't want to
Anything that you say,
I hear myself agree,
And I don't recognize,
What I've turned into,
I don't know why,
I want you so,
But I don't need a heartbreak...
Release me.<3:/




Nem értem. Egyszerűen nem értem a jeleit. Nem értem, hogy ez igen vagy nem; hogy valami több vagy valami kevesebb, mint ami eddig volt... Mert amiket mond és tesz, azok a több felé hajlanak de néha viszont pont hogy a SEMMI felé visz inkább... És nem tudom jelent-e neki valamit amikor közli velem, hogy 
"  Ágóci.: ]  ♥                           says:
tudom én hogy hardcore rajongó vagy:D
***** says:
nem
igazából nem
                      * Ágóci.: ]  ♥                           says:
még jó xd..
****** says:
én mást szeretek.. "


És akkor ne legyek kiakadva. Hát ha az olyan könnyű lenne. Hozzátéve a kézfogdosások meg ilyesmik. Annyira rossz, hogy a semmiért küzdök. De komolyan. Semmi értelme...




Na pápuszi.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése