2011. május 28., szombat

2011.május 28. szombáát (L)

..' So tell me that's you don't think I'm crazy, when I tell you love has come here and now...
A moment like this; some people wait a lifetime for a Moment Like This,
Some people search forever for that one special kiss,
Ohh I can't believe it's happening to me..
Some people wait a lifetime for a moment like this...' (L)




Boldogság. Milyen rég éreztem őszintén ilyet. Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy hirtelen fordult a kocka és minden a helyére került.. Hogy a csalódások után most végre napfény is vár és, hogy ez tényleg a valóság.
Hat méterrel a föld fölött lebegtem egész nap és szerintem még jó ideig ott is maradok..!


"Mert minden egyes pillantás egy álom, minden perc mikor vele lehetek egy csoda, minden egyes csók olyan, mint maga a mennyország..."
Ez mintha  most olyan komoly lenne .. És én már most teljesen beleszerettem. 
A hangja, az illata, a mosolya, ahogy rám néz, a szeme, a szája, mindene. Ahogy beszél, amiket mond, ahogy nevet, ahogy a szemembe néz, amikor megcsókol. Minden.(L) 




Kicsit nehéz erről írni, mert még mindig ott van bennem a para, hogy mi lesz, ha...
Mindegy.
Egyelőre nincs ha.
Addig jó.










Rövid bejegyzés, extrarohadtjó nap és egy új kapcsolat<33.




Jóééjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése