2011. május 17., kedd

"Mostmár levettem a szobám faláról minden emléket amit szerettem..."

...

Ha hibákat követünk el, akkor legalább van mit helyrehozni.! Én nagyon sokat hibáztam. Ahogy mások is. De mindenki megérdemel egy új esélyt. Még akkor is, ha az illetőről süt, hogy egy kétszínű, nyomorék lotyó, akkor is.. Van akinek Ő kell. Akkor ez vaaan. Spájt:DD 

Csak kicsit furcsállom, hogy egy olyan ember, akinek ekkora szíve és álmai vannak , voltak és lesznek mindig is, hogyan tud egy ennyire sekélyes és buta emberrel összeállni? Mármint értem én, hogy szerelem meg ez-az, de azért egy fizikális kapcsolat nem olyan erős, mint azok amik igaziak... Mert mi tarthat össze két ennyire különböző embert? 
Mert tény, hogy nem szabad egyformának lenni, max kiegészíteni egymást, de ez.. Ez okos, intelligens embernek nem egy ostoba liba való szerintem...
Persze nem azért, csak szerintem ez így nem való, hogy valaki játszadozzon egyes emberekkel (és ezt saját tapasztalatból mondom), mert abból csak a gyűlölködés, a reménytelenség és a szomorúság marad vissza, és ilyen kapcsolat meg kinek kell?

Kár, hogy a mély-érzésű emberek ennyire lesüllyednek bizonyos szintek alá. Pedig, ha egymásra találnálak akkor kitűnő társak vagy barátok lehetnének akár egy életen át szerintem. Van néhány olyan barátom, akik hihetetlen sokat érnek, mint ember, mert mindig a jóra törekszenek és én ezt annyira tudom értékelni meg tisztelni. 

És szerintem a legrosszabb, hogy egyes emberek észre sem veszik, hogy mások mekkora áldozatokat hoznak azért, hogy a kedvükben járjanak... Ha összetört és vérző szívvel kell élni, akkor EZEK az emberek biztosan úgy élnek, csak azért, hogy másoknak jó legyen... Csak, hogy legyen támaszuk... De ezt egyesek nem igazán tudják meglátni vagy értékelni és ez nagyon idegesítő szerintem.:/ 

Ennyire semmibe venni az ilyen értékes és csodálatra méltó embereket... Hihetetlen milyen irányba megy a világ...:S://
Manapság a példakép Justin Bieber, meg Lady Gaga, vagy Britney Spears... Ők szerintetek jó emberek? Olyanok, akikre fel kell nézni? Attól mert húsból meg egyéb finom belső szervekből áll a ruhája és a cipője? 


Szerintem ez borzasztó szánalmas.:/ Már rendesen kiakaszt, hogy milyen önző, makacs és önfejű emberek vannak.:/

Kár, hogy nem tudják értékelni azt, ami ott van az orruk előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése