2011. május 20., péntek

You're makin' me laugh... Always...

Szövegét a számnak nagyon bírom:
Your on the phone, with your girlfriend, She's upset,
She's going off about something that's you sad,
Cuz' she doesn't get your humor, like I do...
I'm in the room, it's a typical Tuesday night,
I'm listen to the kind of music, she doesn't like,
And she'll never know your story like I do..


And she wear short skirts, I wear T-shirts,
She's cheer captain, And I'm on the bleachers,
Dreaming about the day, when you wake up and find,
that what you lookin' for, has been here the whole time...
If you could see that I'm the one, who understands you,
Been here all along, So why can't you see?
You belong with me! : // 






.. Furcsa mennyit számít az első benyomás, és, hogy mennyire félrelehet ismerni az embereket első látásra...




Őrá például sosem mondtam volna ezelőtt, hogy bejön, meg helyes meg ilyesmik.. Most viszont Ő az, akinek a nevére hideg fut végig a hátamon, összerándul a gyomrom, és ha meglátom.. Ha meglátom, akkor a mennyben érzem magam. Olyan, mintha megszűnne a külvilág, és én csak őt látom... És boldogság fog el, már csak a puszta jelenlététől is.
 Tudom, hogy ez nem normális dolog, meg, hogy szerelem így meg úgy, de én pont erre az érzésre vágyok. [Mármint úgy, hogy Ő is viszont szeret engem (nem hátrány..) ]


Azt akarom, hogy Ő is szeressen. 
Nem baj, ha nem fog összejönni, vagyis persze fáj, és éget, és örökké bennem  él, de ha neki jobb nélkülem, akkor inkább hagyom had járja a saját útját..
Két éve keveredett az életembe, és most fog egyszer csak felszívódni belőle. 


Az a baj, hogy Ő közben egy nagyon jó barátom is, szóval én annyit tudok vele szakadni, meg értelmes dolgokról is lehet vele beszélni (nem mintha ez túl jellemző lenne, hogy mi ilyen fontos dolgokról társalgunk..)
Ő mindig felvidít. 
És pont ez a nehéz a dologban..Mert kezdem érteni, mit értett azon, hogy " félti a barátságunkat"... Mert ezen legalább van mit félteni.:/ 
Tudom, hogy sablon duma volt, tisztában vagyok vele, de akkor inkább a barátja leszek, mint, hogy semmi.:/ Inkább elviselem, hogy lányokkal jár és kavar a szemem előtt, mint, hogy teljesen 'ki vonjon a forgalomból'...


Persze ez elkerülhetetlen, hogy megismerjen új embereket..Új suli, új barátok, új sport, új lányok, új szerelem, új kapcsolat.:) 
Így megy ez...:/ 


Csak szeretném, ha egy percre az én szememmel látná a dolgokat. Hogy megértse, hogy mit miért csinálok, vagy, hogy mekkora áldozatokat hozok érte. Tudom ez elég beképzelten hangzik:/ 
Tény, hogy ami nekem 'áldozat' az neki semmi, még egy apró gesztus sem..:/
Pedig, ha tudná....


Amúgy tök gáz, hogy végre túl lépnék, erre jön egy 'ÚJ INFÓ' és a továbblépést mintha elfújták volna, semmi se marad belőle..:| Nem tudom, hogy sikerül ezt összehozni. De azért nekem ez sokat jelent...:/ Ha legalább tudom, hogy nem felejtette el, ami volt és hogy másokkal is tudatja a dolgokat.. Háát.. Nem tudom mit gondoljak.. Pláne, hogy egy olyan tudja, akit elvileg nem is kedvel.. Váá.. Összezavar.://






Tudom, hogy összevissza írogatok, teljesen meg vagyok zavarodva. 
Nem igazán tudom összeszedni magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése