2011. május 15., vasárnap

Szerintem a szöveg magáért beszél.

...Csak egy lány van, aki megérthet engem,
nekem a legszebb az életemben,
neked adok mindent, ami szép,
mert én vagyok az egyetlen, aki még félt,
te vagy nekem a minden: a szép és a jó,
nincsen hozzád fogható,
szerelem és szeretet ez itt a lényeg,
csak veled lenni örökké, ennyit kérek,
...
Nem lesz senki, ki a helyedbe lép,
tudtam jól, nekem szánt a sors,
ez nem egy mese, de kettőnkre szól,
nagyon jó, hogy megkaptalak téged,
...
Amit még súgtál, még hallom a szívemben, mélyen a lelkemben,
az egész testemben,
még mindig úgy érzem, mint rég...
Minden, ami szép, azt neked adom én, érzem a tested az enyémhez ér,
fogva tart és többet kér,
egyetlen tapintás, mi mindent megér,
egy hang, mi ezer szóval felér..
Dobban a szívem, ha meglátlak...
..
Az emléked nem feledem sohasem,
csak egy percet kérek még,
egy szó és kész,
gyere velem béjbee, 
ne félj kérlek,
lelkembe zártalak, nem engedlek el,
nem adom a szívemet senkinek sem,
elhitetted a lehetetlent,
nem vagy velem, de még szeretlek....

<3 (U) 


Ennyicső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése