2011. augusztus 14., vasárnap

But I can breath again, dream again, I'll be on the road again...

Nem fogok hazudni: néha még rám tör az az érzés, hogy üresnek és magányosnak érzem magam nélküle...
Pont ahogy a szövegben:
"Well, it's good to hear your voice,
And hope you're doing fine,
And if you ever wonder: I'm lonely here tonight..,
I'm lost here in this moment,
And times keep sleeping by,
And if I could have just one wish,
I'd have you by my side..
...I miss... And I need you...
And I love you more,
than i did before,
And  if today I don't see your face,
Nothing's changed, no one could take your place,
It gets harder everyday,
Say you love me more, than you did before,
And I'm sorry it's this way,
But I coming home, I'll be coming home,
And if you ask I will stay..."




A barátaim sokat segítenek és ezért háláás vagyok nekik.(LL) Ha nem lennének, akkor valószínűleg még mindig a sarokban vagdosnám az ereim.:"dd


Egyébként annyi sok, szar, nyomorék ember van mostanában, akik kb percenként basznak fel valamivel... És már kibaszottul idegesítenek.:-) Az a gáz, hogy szegények azt hiszik, hogy nincs következménye, ha oltogatnak vagy stb.:-) 






Egyébként egy ember mutathatja magát akármennyire boldognak, mert néha a legboldogabbnak tünő embereknek fáj a legjobban minden... 
De tényleg vicc, hogy meglátoma nevét és ugyanaz. Persze elfojtom stb de hát azért néha előjönnek a dolgok, amiket együtt csináltunk akaratlanul is... És mindig belegondolok, hogy lesz -e valaha megint ilyen MÁS minden...?:/
Olyan, hogy már az elején tudni fogom, hogy igen ez most olyan VÁÁÁ...: :// 
Hogy ez olyan igazi és mély.. Nem tudom más volt minden, más volt Ő is velem, más voltam én is mikor vele lehettem... 
Pozitív lettem tőle...


És piffpuff vége. És elfogadtam,meg nagyjából tovább is léptem, csak mondom.. Annyi sok közös emlékem van, hogy nehéz értelmezni azt, hogy nincs tovább és több nem lesz.


Tudom, hogy csak jobb lehet, de attól még nehéz.:-) 


És nem segít a dolgon, hogy az emberek bunkóznak, meg bebizonyítják , hogy tényleg nem lehet bízni bennük...




Na mindegy.
Joéééjt.:-):/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése