2011. augusztus 18., csütörtök

God, I'm turn apart inside..!

Komolyan mondom, hogy a férfiakkal érdemtelen foglalkozni... Mindegyik ígérget fűt meg fát, aztán pont semmi nem lesz belőle.:-) 
Nem mintha nem szoktam volna már meg...

Csak hát így picikét idegesít, hogy kb semelyikben se bízhatok meg normálisan, mert úgyis mindegyik átbasz vagy stb ....
Amúgy meg nem értem, hogy miért hiszi azt egy-két ember, hogy beszéltünk kb 2szer és majd én így meg úgy bele fogok esni...:-))) Megmondtam már, hogy nem vagyok olyan állapotban perpill, hogy bízzak bennük... És ha nincs bizalom, akkor nagyon beleszeretni se tudok valakibe. Nem mintha minden vágyam az lenne, hogy beleessek valakibe, hogy aztán újra kidobjon és újra csalódjak egy kurva nagyot.:-)

Ahoz meg most úgy nincs kedvem bocsi.xd Elég volt ennyi erre a nyárra...


"De nekem érzelmek nélkül kell mocskosul... Ha megkaptál használj, én is ezt teszem, S hazudhatsz bármit, Én elhiszem..."

Fura, hogy most se azok a támaszaim úgymond, akikről azt hittem, hogy mindig mellettem lesznek, hanem teljesen mások...:) 
De mondjuk jólesik, hogy Ők tényl,eg jóban-rosszban:)(L) Köszönöm nekik: $ Szerintem tudják kiről van szó.:-)(LLL)

Nacsőcsáxd

Ja amugy ma Dáviddal találkozok...:-) Háát kiváncsi leszek.:| :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése